Scampi-värdar till Båtmässan!

Vi behöver hjälp med Scampi-värdar till båtmässan ”Allt för sjön” i Älvsjö, Stockholm.

Scampiförbundet har liksom andra klassförbund en egen liten monter på båtmässan den 5-13 mars. Som ”utställare”/Scampi-värd har man chans att träffa många andra Scampiägare och kan utbyta erfarenheter med besökare.

Vi i styrelsen tycker det är roligt att vara där men skulle behöva förstärkning med bemanningen. Hör gärna av dig om du är intresserad! (Fritt inträde för Scampi-värd)

Kontakta ordförande: Charles Puskaric, e-post info@scampiforbundet.se eller mobiltelefon: 070-383 11 22

PS Eftersom ordförande har brutit benet är det extra angeläget att fler ställer upp
några timmar dagtid eller kväll, så att övriga i styrelsen får hjälp!

Publicerat i Föreningen
Upphovsrätt: Creative Commons Erkännande-IckeKommersiell-DelaLika 4.0 Internationell Licens Scampiförbundet.