Nya forumet är igång. Funkar det?

Scampiförbundet Forum Frågor och svar Nya forumet är igång. Funkar det?

Taggat:

Detta ämne innehåller 0 svar, har 1 deltagare, och uppdaterades senast av  Stefan Pettersson 9 år, 12 månader sedan.

• Författare
    Inlägg

Hej!

Efter många önskemål har vi nu kört igång ett nytt diskussionsforum för Scampiförbundet.

Det gamla har massor av värdefullt innehåll men en del onödiga begränsningar. Vi kommer att flytta över de gamla inläggen hit (men det finns en del tekniska utmaningar).

Det nya forumet är byggt med verktyget BBPress och är integrerat med publiceringsverktyget WordPress. För att undvika spam och erbjuda funktioner att mejlprenumerera på inlägg och svar så måste du nu (tyvärr) skapa ett användarkonto. Det finns länk för det längst ned på sidan.

Om du registrerar ett konto och får felmeddelande att din mejladress redan är registrerad så beror det på att vi läst in din mejladress från gamla forumet eller medlemsmatrikeln. Använd så länken ”Glömt lösenord” på inloggingssidan och mata in din mejladress så får du ett mejl med en länk för att ge ett lösenord.

Hur funkar det? Skriv gärna ett svar på det här inlägget och berätta om det är några problem.

Seglarhälsningar,
    ./stefan

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Publicerat i
Upphovsrätt: © Författaren.