Motion: Slå ihop förbund med Norlin-båtar

Motion till årsmötet 2017 från Christer Blom, Scampi S 505:

Kan man kolla intresset att slå ihop förbunden t ex Accent, Scampi, Norlin34 med flera och att varje båttyp får en egen avdelning i det ”Stora förbundet Norlin”. Detta för att byta erfarenheter mellan de olika båttyperna och också minska administrationen. Jag tror att det skulle öka intresset för Norlinbåtar och att vi får ett större förbund.

Christer Scampi S 505

Seglar Scampi 5213 Vindil. Hemmahamnar: Björkviks BK  och Stockholms SS. Styrelseledamot i Scampiförbundet. Älskar skärgårdsnavigation, nattsegling och Svenska Kryssarklubbens 24-timmarsseglingar.

Etiketter: ,
Publicerat i Möteshandlingar
Upphovsrätt: Creative Commons Erkännande-IckeKommersiell-DelaLika 4.0 Internationell Licens .
0 kommentarer på “Motion: Slå ihop förbund med Norlin-båtar
1 Pings/Trackbacks för ”Motion: Slå ihop förbund med Norlin-båtar”
  1. Årsmöte 2017 skriver:

[…] Kolla intresset att slå ihop förbunden t ex Accent, Scampi, Norlin34 med flera. Motion från Christer Blom. […]